Kariera

Inventia jest światowym dostawcą opartych na technologiach mobilnych GSM/GPRS/3G/LTE i GPS urządzeń telemetrycznych i lokalizacyjnych (moduły RTU, telesterowniki PLC, bramy komunikacyjne, rejestratory, rozwiązania bateryjne). Nasze referencje to ponad 140 000 modułów pracujących w 65 krajach świata. Inventia oferuje otwarte i skalowalne systemy, bazujące na sprawdzonych standardach przemysłowych, przyjazne narzędzia konfiguracyjne i integracyjne zapewniające łatwe połączenie z posiadanymi przez użytkownika systemami SCADA, relacyjnymi bazami danych oraz systemami zarządzania i analizy danych. Rozwiązania Inventii to także elementy i systemy Przemysłowego Internetu Rzeczy (IIoT) oraz interaktywny system wizualizacji i raportowania w technologii chmury, z dostępem z poziomu urządzeń mobilnych.

Benefity

Prywatna opieka medyczna

opieka-medyczna

Ubezpieczenia grupowe

ubezpieczenie-grupowe

Karta MultiSport

karta-multisport

Wyjazdy integracyjne

wyjazdy-integracyjne

Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne

szkolenia

Praca w prężnym zespole

praca-w-zespole

Wysoka kultura organizacyjna

kultura-organizacyjna

Międzynarodowe środowisko pracy

miedzynarodowe-srodowisko-2

Obecnie poszukujemy

Inżynier wsparcia technicznego

Czytaj

Administrator IT / DevOps

Czytaj

Pracownik administracyjno-biurowy

Czytaj

Linux embedded developer / programista systemów wbudowanych Linux

Czytaj

Tester manualny / web i embedded tester

Czytaj

Obecnie poszukujemy

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, prowadzimy obecnie nabór na stanowisko:

Inżynier wsparcia technicznego

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie techniczne klientów z całego świata
  • Analiza potrzeb technicznych klientów
  • Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń (ticketów/telefonicznych oraz mailowych) od klientów
  • Udział w targach branżowych
  • Pozyskiwanie informacji o nowych rozwiązaniach technologicznych i śledzenie trendów na rynku
  • Prowadzenie szkoleń technicznych dotyczących oferowanego sprzętu oraz oprogramowania
  • Wsparcie bezpośrednie klientów przy tworzeniu i uruchamianiu aplikacji dla Integratorów
  • Wykonywanie oprogramowania systemów wizualizacji oraz telemetrii
  • Udział w dostosowywaniu systemów telemetrycznych do wymagań klienta
  • Tworzenie dokumentacji technicznych
  • Rozwój bazy wiedzy i aplikacji demonstracyjnych
  • Tworzenie prezentacji i innych materiałów szkoleniowych
  • Współpraca z działem handlowym

Nasze wymagania

  • Ukończone studia wyższe na kierunku Elektrotechnika, Elektronika, Automatyka lub Robotyka, Informatyka i Telekomunikacja lub pokrewne
  • Doświadczenie w pracy związanej z automatyką przemysłową
  • Mile widziana praktyczna znajomość programowania sterowników PLC (np. CodeSys) oraz systemów SCADA
  • Umiejętność pracy z dokumentacją techniczną
  • Łatwość uczenia się oraz chęć ciągłego poszerzania wiedzy
  • Umiejętności komunikacyjne, kreatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja czasu pracy
  • Znajomość języka angielskiego (min. poziom B1)
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Gotowość do wyjazdów służbowych

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Praca w siedzibie firmy i wyjazdy służbowe
  • Pakiet socjalny (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe)
  • Nowoczesne biuro i zaplecze techniczne
  • Pracę w doświadczonym zespole, który chętnie dzieli się wiedzą

Benefity

  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie nauki języków
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Elastyczny czas pracy
  • Spotkania integracyjne
Aplikuj

Aplikując na opublikowaną przez nas ofertę pracy wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z następującą klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez INVENTIA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Poleczki 23, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko Inżynier wsparcia technicznego.”

Przewidywane kategorie odbiorców danych to: pracownicy działu HR oraz kadra kierownicza INVENTIA Sp. z o.o. decydująca o zatrudnieniu.

Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym udział w rekrutacji.

Administratorem danych osobowych w ramach procesu rekrutacji jest spółka INVENTIA Sp. z o.o., ul. Poleczki 23, 02-822 Warszawa, zwana dalej Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania danych osobowych, kontakt ze Specjalistą ds. ochrony danych osobowych – e-mail: abi@inventia.pl lub listownie na adres siedziby Spółki.

Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu postępowania rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych dalej zwane RODO).

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 lata od ich uzyskania lub do wycofania zgody.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji.

Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO oraz prawo do przenoszenia danych. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu.”

Obecnie poszukujemy

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, prowadzimy obecnie nabór na stanowisko:

Administrator IT / DevOps

  • Zatrudnienie UoP lub B2B – w pełnym wymiarze czasu pracy, podzielone na dwie spółki.
  • Czas rozpoczęcia: od zaraz.
  • Praca stacjonarna w siedzibie firmy – Warszawa-Ursynów, ul. Poleczki 23.
  • Elastyczne godziny pracy (start 7:00 – 9:00)
  • Karta sportowa.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Nieliczne delegacje w kraju.

Kwalifikacje wymagane:

  • Udokumentowane doświadczenie w kompleksowym zarządzaniu rozproszonymi i złożonymi środowiskami IT.
  • Bardzo dobra znajomość ActiveDirectory, usług AWS – certyfikaty potwierdzające zdobytą wiedzę będą dodatkowym atutem.
  • Wykształcenie kierunkowe: telekomunikacja/ IT lub pokrewne.
  • Minimum 3 lata udokumentowanego doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej i literatury fachu.

Kwalifikacje mile widziane:

  • Dobra znajomość Zabbix i Azure.
  • Doświadczenie w zakresie RODO – administracja danymi osobowymi.
  • Doświadczenie z zakresu cybersecurity.

Kompetencje:

  • Umiejętność planowania – zdolność do planowania własnego czasu pracy, dostarczanie produktów w umówionych terminach.
  • Samodzielność – napotkasz wiele ciekawych zagadnień do rozwiązania i będziesz pierwszą linią ich rozwiązywania; zazwyczaj będziesz też decydował(a) o podejściu do zagadnień.
  • Komunikatywność – ponieważ będziesz pracował(a) w zespole, kluczowa jest umiejętność jasnego i rzeczowego wyrażania swoich myśli, potrzeb.
  • Ciekawość – jeśli czegoś nie rozumiesz w zadaniu, albo zlecony element nie pasuje do reszty układanki, to dobrze będzie jeśli zapytasz o szczegóły i intencje.
  • Kreatywność – cenimy w ludziach ich zaangażowanie w realizację zadań i umiejętność spojrzenia na zagadnienie z różnych perspektyw, w tym Klienta.

Proszę o wskazanie w aplikacji oczekiwanego wynagrodzenia brutto dla UoP i/lub netto dla B2B (w zależności od preferencji).

Aplikuj

Aplikując na opublikowaną przez nas ofertę pracy wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z następującą klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez INVENTIA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Poleczki 23, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko Administrator IT / DevOps.”

Przewidywane kategorie odbiorców danych to: pracownicy działu HR oraz kadra kierownicza INVENTIA Sp. z o.o. decydująca o zatrudnieniu.

Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym udział w rekrutacji.

Administratorem danych osobowych w ramach procesu rekrutacji jest spółka INVENTIA Sp. z o.o., ul. Poleczki 23, 02-822 Warszawa, zwana dalej Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania danych osobowych, kontakt ze Specjalistą ds. ochrony danych osobowych – e-mail: abi@inventia.pl lub listownie na adres siedziby Spółki.

Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu postępowania rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych dalej zwane RODO).

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 lata od ich uzyskania lub do wycofania zgody.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji.

Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO oraz prawo do przenoszenia danych. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu.”

Obecnie poszukujemy

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, prowadzimy obecnie nabór na stanowisko:

Pracownik administracyjno – biurowy

  • umowa o pracę
  • specjalista (mid/regular)
  • pełny etat
  • praca stacjonarna
  • praca od zaraz

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie rejestrów kart SIM oraz umów handlowych
  • Analiza bilingów kart SIM otrzymywanych od operatorów sieci GSM
  • Współpraca z operatami sieci GSM
  • Weryfikacja terminów wynikających z zawartych umów oraz przygotowywanie odpowiednich dokumentów
  • Wystawianie faktur oraz zestawień kart SIM
  • Prowadzenie obsługi kontrahentów w zakresie kart SIM, w tym windykację należności
  • Wprowadzanie do systemu komputerowego danych Klientów
  • Współpraca z Działem Logistyki w przygotowaniach wysyłek produktów, materiałów
  • Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania list adresowych i materiałów reklamowych wysyłanych do Klientów

Wymagania

  • Dobra znajomość programu Excel
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Skrupulatność w prowadzeniu rejestru umów i powierzonych tematów
  • Odpowiedzialność za wyznaczone cele i ich realizację
  • Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne

Mile widziane:

  • Umiejętności analityczne
  • Obsługa programów CRM i ERP
  • Doświadczenie w branży telco
  • Doświadczenie w obsłudze systemów do wystawiania faktur (Symfonia, Vendo)
  • Łatwość nawiązywania kontaktów z Klientem, wysoka kultura osobista
  • Przedsiębiorcze podejście i umiejętność przejęcia inicjatywy
  • Chęć podnoszenia swoich kwalifikacji i otwartość na nowe rozwiązania
  • Pozytywna energia, entuzjazm we współpracy z Klientem

Dodatkowe atuty:

  • Sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Umiejętność komunikacji
  • Wysoka kultura osobista
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
  • Wysoko rozwinięta umiejętność planowania, analizy i rozwiązywania problemów
  • Dyspozycyjność, zaangażowanie i odpowiedzialność
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Pracę w siedzibie firmy, bez delegacji
  • Pakiet socjalny (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe)
  • Nowoczesne biuro i zaplecze techniczne
  • Pracę w doświadczonym zespole, który chętnie dzieli się wiedzą

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • elastyczny czas pracy
  • spotkania integracyjne
Aplikuj

Aplikując na opublikowaną przez nas ofertę pracy wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z następującą klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez INVENTIA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Poleczki 23, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko Pracownik administracyjno – biurowy.”

Przewidywane kategorie odbiorców danych to: pracownicy działu HR oraz kadra kierownicza INVENTIA Sp. z o.o. decydująca o zatrudnieniu.

Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym udział w rekrutacji.

Administratorem danych osobowych w ramach procesu rekrutacji jest spółka INVENTIA Sp. z o.o., ul. Poleczki 23, 02-822 Warszawa, zwana dalej Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania danych osobowych, kontakt ze Specjalistą ds. ochrony danych osobowych – e-mail: abi@inventia.pl lub listownie na adres siedziby Spółki.

Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu postępowania rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych dalej zwane RODO).

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 lata od ich uzyskania lub do wycofania zgody.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji.

Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO oraz prawo do przenoszenia danych. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu.”

Obecnie poszukujemy

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, prowadzimy obecnie nabór na stanowisko:

Tester manualny / web i embedded tester

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za testowanie urządzeń, oprogramowania (chmurowego, embedded, mobile i desktop) i integracji pomiędzy produktami, zapewniając ich wysoką jakość.

Kwalifikacje wymagane:

  • Umiejętność testowania oprogramowania (głównie aplikacje Web) i urządzeń – umiesz testować oprogramowanie różnymi metodami, masz doświadczenie w testowaniu aplikacji Web, debuggować interfejsy i protokoły takie jak RS-232/485, Modbus RTU czy TCP.
  • Umiejętność analizowania ruchu na ww. interfejsach i ruchu sieciowego – wymagana znajomość narzędzi tcpdump lub wireshark.
  • Praktyczna znajomość systemu operacyjnego Linux – umiesz posługiwać się bashem, wiesz jakie procesy odpowiadają m.in. za usługi SNMP, IPSec, syslog, a także przynajmniej w podstawowym stopniu wiesz jak je skonfigurować.
  • Minimum 2 lata udokumentowanego doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej i literatury fachu oraz biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.

Kwalifikacje mile widziane:

  • Doświadczenie w budowaniu scenariuszy testowych, w częściowej automatyzacji testów i/lub testach penetracyjnych.
  • Certyfikat ISTQB.
  • Przynajmniej podstawowa znajomość elektroniki – elementów, lutowania, czytania schematów elektronicznych, rodzajów wejść/ wyjść sygnałowych.

Kompetencje:

  • Zdolność do samodzielnego i logicznego myślenia – będziesz pracował(a) na samodzielnym stanowisku, więc kluczowe jest zaangażowanie i umiejętność wyciągania z testów racjonalnych wniosków i dzielenie się nimi z programistami/konstruktorami.
  • Samodzielność – napotkasz wiele ciekawych zagadnień do rozwiązania i będziesz pierwszą linią ich rozwiązywania; zazwyczaj będziesz też decydował(a) o podejściu do zagadnień.
  • Komunikatywność – ponieważ będziesz pracował(a) w zespole, kluczowa jest umiejętność jasnego i rzeczowego wyrażania swoich myśli, potrzeb – zarówno w mowie jak i na piśmie.
  • Ciekawość – jeśli czegoś nie rozumiesz w zadaniu, albo zlecony element nie pasuje do reszty układanki, to dobrze będzie jeśli zapytasz o szczegóły i intencje.
  • Kreatywność – cenimy w ludziach ich zaangażowanie w realizację zadań i umiejętność spojrzenia na zagadnienie z różnych perspektyw, w tym z perspektywy Klienta.

Orientacyjny podział czasu:

  • 70% testy urządzeń i oprogramowania,
  • 15% tworzenie i modyfikowanie dokumentacji,
  • 15% spotkania i dzielenie się wiedzą.

W aplikacji prosimy wskazać wysokość oczekiwanego wynagrodzenia brutto dla UoP i/lub netto dla B2B.

Aplikuj

Aplikując na opublikowaną przez nas ofertę pracy wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z następującą klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez INVENTIA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Poleczki 23, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko Tester manualny / web i embedded tester.”

Przewidywane kategorie odbiorców danych to: pracownicy działu HR oraz kadra kierownicza INVENTIA Sp. z o.o. decydująca o zatrudnieniu.

Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym udział w rekrutacji.

Administratorem danych osobowych w ramach procesu rekrutacji jest spółka INVENTIA Sp. z o.o., ul. Poleczki 23, 02-822 Warszawa, zwana dalej Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania danych osobowych, kontakt ze Specjalistą ds. ochrony danych osobowych – e-mail: abi@inventia.pl lub listownie na adres siedziby Spółki.

Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu postępowania rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych dalej zwane RODO).

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 lata od ich uzyskania lub do wycofania zgody.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji.

Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO oraz prawo do przenoszenia danych. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu.”

Obecnie poszukujemy

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, prowadzimy obecnie nabór na stanowisko:

Linux embedded developer / programista systemów wbudowanych Linux

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za rozwój i utrzymanie urządzeń telemetrycznych z wbudowanym systemem operacyjnym Linux.

Kwalifikacje wymagane:

  • Praktyczna znajomość platformy Linux: usługi, bash, tcpdump, umiejętność analizy logów.
  • Praktyczna znajomość C/C++.
  • Doświadczenie w konfiguracji i użyciu usług Linux, m.in.: OpenVPN, IPSec, SNMP, SSH, (r)syslog, DHCP, iptables, Radius, 802.1X, routing statyczny, quagga.
  • Wykształcenie kierunkowe: elektronika/ telekomunikacja/ IT lub pokrewne.
  • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej i literatury fachowej.

Kwalifikacje mile widziane:

  • Praktyczna znajomość TCP/IP i Ethernet, obsługi modułów GSM, LoRa, Bluetooth Low Energy (BLE).
  • Doświadczenia z Buildroot.
  • Doświadczenie z urządzeniami automatyki (Real-Time Operating System, sterowniki Programmable Logic Controller – PLC).
  • Znajomość GitHub, (easy)Redmine, Kanban.

Kompetencje:

  • Umiejętność planowania – zdolność do planowania własnego czasu pracy, dostarczanie produktów w umówionych terminach.
  • Samodzielność – napotkasz wiele ciekawych zagadnień do rozwiązania i będziesz pierwszą linią ich rozwiązywania; zazwyczaj będziesz też decydował(a) o podejściu do zagadnień.
  • Komunikatywność – ponieważ będziesz pracował(a) w zespole, kluczowa jest umiejętność jasnego i rzeczowego wyrażania swoich myśli, potrzeb.
  • Ciekawość – jeśli czegoś nie rozumiesz w zadaniu, albo zlecony element nie pasuje do reszty układanki, to dobrze będzie jeśli zapytasz o szczegóły i intencje.
  • Kreatywność – cenimy w ludziach ich zaangażowanie w realizację zadań i umiejętność spojrzenia na zagadnienie z różnych perspektyw, w tym Klienta.

Szacunkowy podział czasu:

Orientacyjny podział czasu: 70% utrzymanie i rozwój produktów, 20% tworzenie dokumentacji, 10% spotkania.

Oferujemy:

  • Bez delegacji,
  • Elastyczne godziny pracy (start 7-9),
  • Miejsce pracy: w siedzibie firmy Warszawa-Ursynów, Poleczki 23
  • Forma zatrudnienia: UoP lub B2B (bez płatnych urlopów).
  • Czas rozpoczęcia: do ustalenia

W aplikacji prosimy wskazać wysokość oczekiwanego wynagrodzenia brutto dla UoP i/lub netto dla B2B.

Aplikuj

Aplikując na opublikowaną przez nas ofertę pracy wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z następującą klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez INVENTIA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Poleczki 23, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko Linux embedded developer / programista systemów wbudowanych Linux.”

Przewidywane kategorie odbiorców danych to: pracownicy działu HR oraz kadra kierownicza INVENTIA Sp. z o.o. decydująca o zatrudnieniu.

Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym udział w rekrutacji.

Administratorem danych osobowych w ramach procesu rekrutacji jest spółka INVENTIA Sp. z o.o., ul. Poleczki 23, 02-822 Warszawa, zwana dalej Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania danych osobowych, kontakt ze Specjalistą ds. ochrony danych osobowych – e-mail: abi@inventia.pl lub listownie na adres siedziby Spółki.

Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu postępowania rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych dalej zwane RODO).

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 lata od ich uzyskania lub do wycofania zgody.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji.

Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO oraz prawo do przenoszenia danych. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu.”