Kariera

Inventia jest światowym dostawcą opartych na technologiach mobilnych GSM/GPRS/3G/LTE i GPS urządzeń telemetrycznych i lokalizacyjnych (moduły RTU, telesterowniki PLC, bramy komunikacyjne, rejestratory, rozwiązania bateryjne). Nasze referencje to ponad 130 000 modułów pracujących w 65 krajach świata. Inventia oferuje otwarte i skalowalne systemy, bazujące na sprawdzonych standardach przemysłowych, przyjazne narzędzia konfiguracyjne i integracyjne zapewniające łatwe połączenie z posiadanymi przez użytkownika systemami SCADA, relacyjnymi bazami danych oraz systemami zarządzania i analizy danych. Rozwiązania Inventii to także elementy i systemy Przemysłowego Internetu Rzeczy (IIoT) oraz interaktywny system wizualizacji i raportowania w technologii chmury, z dostępem z poziomu urządzeń mobilnych.

Benefity

Prywatna opieka medyczna

opieka-medyczna

Ubezpieczenia grupowe

ubezpieczenie-grupowe

Karta MultiSport

karta-multisport

Wyjazdy integracyjne

wyjazdy-integracyjne

Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne

szkolenia

Praca w prężnym zespole

praca-w-zespole

Wysoka kultura organizacyjna

kultura-organizacyjna

Międzynarodowe środowisko pracy

miedzynarodowe-srodowisko-2

Obecnie poszukujemy

Pracownik Działu Logistyki

Czytaj

Zastępca kierownika produkcji i serwisu urządzeń telemetrycznych

Czytaj

Linux embedded developer / programista systemów wbudowanych Linux

Czytaj

Elektronik – pracownik produkcji i serwisu

Czytaj

Obecnie poszukujemy

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, prowadzimy obecnie nabór na stanowisko:

Pracownik Działu Logistyki

Zakres obowiązków:

  • obsługa zamówień polskich i zagranicznych – współpraca z klientem
  • fakturowanie realizowanych zamówień (system SYMFONIA)
  • przygotowywanie dokumentów eksportowych
  • przygotowywanie towaru do wysyłki
  • przygotowywanie zapotrzebowania dla pionu produkcji
  • kontakt z firmami kurierskimi, agencjami celnymi, urzędami celnymi
  • kontrolowanie stanów magazynowych

Kwalifikacje wymagane:

  • doświadczenie w wysyłkach przesyłek zagranicznych
  • wykształcenie techniczne lub ekonomiczne (min. średnie)
  • znajomość jęz. angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • samodzielność i rzetelność w działaniu
  • komunikatywność

Kwalifikacje mile widziane:

  • znajomość programu SYMFONIA, MS OFFICE, CRM

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • zatrudnienie w formie umowy o pracę
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji
  • pakiet opieki medycznej finansowany przez pracodawcę
  • pakiet socjalny (pakiet medyczny, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe)
  • nowoczesne biuro
  • współpraca w doświadczonym zespole, który chętnie dzieli się wiedzą
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
Aplikuj

Aplikując na opublikowaną przez nas ofertę pracy wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z następującą klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez INVENTIA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Poleczki 23, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko Pracownik Działu Logistyki.”

Przewidywane kategorie odbiorców danych to: pracownicy działu HR oraz kadra kierownicza INVENTIA Sp. z o.o. decydująca o zatrudnieniu.

Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym udział w rekrutacji.

Administratorem danych osobowych w ramach procesu rekrutacji jest spółka INVENTIA Sp. z o.o., ul. Poleczki 23, 02-822 Warszawa, zwana dalej Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania danych osobowych, kontakt ze Specjalistą ds. ochrony danych osobowych – e-mail: abi@inventia.pl lub listownie na adres siedziby Spółki.

Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu postępowania rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych dalej zwane RODO).

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 lata od ich uzyskania lub do wycofania zgody.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji.

Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO oraz prawo do przenoszenia danych. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu.”

Obecnie poszukujemy

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, prowadzimy obecnie nabór na stanowisko:

Zastępca kierownika produkcji i serwisu urządzeń telemetrycznych

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za zarządzanie działem produkcji  i serwisu urządzeń elektronicznych (10 osób), a w tym m.in. za: współpracę z dostawcami, wykonawcami i Klientem wewnętrznym,  obsługę procesów związanych z produkcją (logistyka, księgowość, analizy i raporty), wdrażanie optymalizacji produkcyjnych i organizacyjnych w dziale.

Kwalifikacje wymagane:

  • Wykształcenie min. średnie techniczne z branż: elektronika, telekomunikacja lub pokrewne – znajomość elementów elektronicznych, umiejętność doboru zamienników, oraz podstawowa wiedza z elektroniki.
  • Doświadczenie w organizowaniu produkcji urządzeń elektronicznych – znajomość dostawców, specyfiki branży, doświadczenie w zakupie materiałów i usług, a także w negocjacjach handlowych.
  • Znajomość narzędzi: ERP (Vendo, Comarch lub Monaco), MS Office (Word i Excel).
  • Minimum 2 lata udokumentowanego doświadczenia na podobnym stanowisku, włączając w to doświadczenie w organizacji pracy podwładnych.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej i literatury fachowej oraz biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.

Kwalifikacje mile widziane:

  • Znajomość procesów technologicznych produkcji urządzeń elektronicznych.
  • Znajomość oprogramowania Sage Symfonia.

Kompetencje:

  • Doskonała organizacja pracy własnej i podwładnych – umiejętność egzekwowania i dostarczania produktów na czas, również w zmieniających się warunkach.
  • Komunikatywność – ponieważ będziesz pracował(a) w zespole, kluczowa jest umiejętność jasnego i rzeczowego wyrażania swoich myśli, oczekiwań – zarówno w mowie jak i na piśmie.
  • Zdolność do samodzielnego i logicznego myślenia – będziesz pracował(a) na samodzielnym stanowisku, więc kluczowe jest zaangażowanie i umiejętność wyciągania wniosków oraz wdrażanych za nimi działań.
  • Samodzielność – napotkasz wiele ciekawych zagadnień do rozwiązania i będziesz pierwszą linią ich rozwiązywania; zazwyczaj będziesz też decydował(a) o podejściu do zagadnień.
  • Ciekawość – jeśli czegoś nie rozumiesz w zadaniu, albo zlecony element nie pasuje do reszty układanki, to dobrze będzie jeśli zapytasz o szczegóły i intencje.

Oferujemy:

  • Nieliczne delegacje,
  • Elastyczne godziny pracy (start 7-8),
  • Prywatna opieka medyczna (UoP), karta sportowa.
  • Miejsce pracy: w siedzibie firmy Warszawa-Ursynów
  • Forma zatrudnienia: UoP lub B2B (bez płatnych urlopów).
  • Czas rozpoczęcia: do ustalenia

W aplikacji prosimy wskazać wysokość oczekiwanego wynagrodzenia brutto dla UoP i/lub netto dla B2B.

Aplikuj

Aplikując na opublikowaną przez nas ofertę pracy wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z następującą klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez INVENTIA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Poleczki 23, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko Zastępca kierownika produkcji i serwisu urządzeń telemetrycznych.”

Przewidywane kategorie odbiorców danych to: pracownicy działu HR oraz kadra kierownicza INVENTIA Sp. z o.o. decydująca o zatrudnieniu.

Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym udział w rekrutacji.

Administratorem danych osobowych w ramach procesu rekrutacji jest spółka INVENTIA Sp. z o.o., ul. Poleczki 23, 02-822 Warszawa, zwana dalej Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania danych osobowych, kontakt ze Specjalistą ds. ochrony danych osobowych – e-mail: abi@inventia.pl lub listownie na adres siedziby Spółki.

Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu postępowania rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych dalej zwane RODO).

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 lata od ich uzyskania lub do wycofania zgody.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji.

Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO oraz prawo do przenoszenia danych. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu.”

Obecnie poszukujemy

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, prowadzimy obecnie nabór na stanowisko:

Linux embedded developer / programista systemów wbudowanych Linux

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za rozwój i utrzymanie urządzeń telemetrycznych z wbudowanym systemem operacyjnym Linux.

Kwalifikacje wymagane:

  • Praktyczna znajomość platformy Linux: usługi, bash, tcpdump, umiejętność analizy logów.
  • Praktyczna znajomość C/C++.
  • Doświadczenie w konfiguracji i użyciu usług Linux, m.in.: OpenVPN, IPSec, SNMP, SSH, (r)syslog, DHCP, iptables, Radius, 802.1X, routing statyczny, quagga.
  • Wykształcenie kierunkowe: elektronika/ telekomunikacja/ IT lub pokrewne.
  • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej i literatury fachowej.

Kwalifikacje mile widziane:

  • Praktyczna znajomość TCP/IP i Ethernet, obsługi modułów GSM, LoRa, Bluetooth Low Energy (BLE).
  • Doświadczenia z Buildroot.
  • Doświadczenie z urządzeniami automatyki (Real-Time Operating System, sterowniki Programmable Logic Controller – PLC).
  • Znajomość GitHub, (easy)Redmine, Kanban.

Kompetencje:

  • Umiejętność planowania – zdolność do planowania własnego czasu pracy, dostarczanie produktów w umówionych terminach.
  • Samodzielność – napotkasz wiele ciekawych zagadnień do rozwiązania i będziesz pierwszą linią ich rozwiązywania; zazwyczaj będziesz też decydował(a) o podejściu do zagadnień.
  • Komunikatywność – ponieważ będziesz pracował(a) w zespole, kluczowa jest umiejętność jasnego i rzeczowego wyrażania swoich myśli, potrzeb.
  • Ciekawość – jeśli czegoś nie rozumiesz w zadaniu, albo zlecony element nie pasuje do reszty układanki, to dobrze będzie jeśli zapytasz o szczegóły i intencje.
  • Kreatywność – cenimy w ludziach ich zaangażowanie w realizację zadań i umiejętność spojrzenia na zagadnienie z różnych perspektyw, w tym Klienta.

Szacunkowy podział czasu:

Orientacyjny podział czasu: 70% utrzymanie i rozwój produktów, 20% tworzenie dokumentacji, 10% spotkania.

Oferujemy:

  • Bez delegacji,
  • Elastyczne godziny pracy (start 7-9),
  • Prywatna opieka medyczna (UoP),
  • Karta sportowa.
  • Miejsce pracy: w siedzibie firmy Warszawa-Ursynów, Poleczki 23
  • Forma zatrudnienia: UoP lub B2B (bez płatnych urlopów).
  • Czas rozpoczęcia: do ustalenia

W aplikacji prosimy wskazać wysokość oczekiwanego wynagrodzenia brutto dla UoP i/lub netto dla B2B.

Aplikuj

Aplikując na opublikowaną przez nas ofertę pracy wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z następującą klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez INVENTIA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Poleczki 23, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko Linux embedded developer / programista systemów wbudowanych Linux.”

Przewidywane kategorie odbiorców danych to: pracownicy działu HR oraz kadra kierownicza INVENTIA Sp. z o.o. decydująca o zatrudnieniu.

Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym udział w rekrutacji.

Administratorem danych osobowych w ramach procesu rekrutacji jest spółka INVENTIA Sp. z o.o., ul. Poleczki 23, 02-822 Warszawa, zwana dalej Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania danych osobowych, kontakt ze Specjalistą ds. ochrony danych osobowych – e-mail: abi@inventia.pl lub listownie na adres siedziby Spółki.

Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu postępowania rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych dalej zwane RODO).

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 lata od ich uzyskania lub do wycofania zgody.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji.

Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO oraz prawo do przenoszenia danych. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu.”

Obecnie poszukujemy

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, prowadzimy obecnie nabór na stanowisko:

Elektronik – pracownik produkcji i serwisu

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za produkcję i naprawę urządzeń telemetrycznych. Portfolio obejmuje urządzenia m.in. z zakresu urządzeń automatyki (PLC), agroinżynierii, ochrony katodowej, lokalizacji pojazdów, monitoringu dzikich zwierząt i wiele innych – zachęcamy do zapoznania się z naszą firmą na stronie WWW.

Kwalifikacje wymagane:

  • Wykształcenie kierunkowe: elektronika, telekomunikacja lub pokrewne.
  • Udokumentowane minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Znajomość elementów elektronicznych przynajmniej w stopniu średnio-zaawansowanym.
  • Umiejętność czytania i analizy schematów elektronicznych w stopniu pozwalającym na samodzielne wykonywania napraw serwisowych urządzeń.
  • Biegła umiejętność lutowania SMD i THT: lutownica, hot air.
  • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.

Kwalifikacje mile widziane:

  • Doświadczenia w serwisowaniu urządzeń telemetrycznych radiowych oraz zasilanych bateryjnie.
  • Doświadczenie w lutowaniu układów BGA oraz z użyciem technologii hot air i stacji lutowniczej.
  • Doświadczenie w projektowaniu prostych układów elektronicznych (Altium Designer®) i obudów (Autodesk® Fusion 360).

Kompetencje:

  • Umiejętność planowania – samodzielność w planowaniu własnego czasu pracy, dostarczanie wyników pracy w umówionych terminach.
  • Samodzielność – napotkasz wiele ciekawych zagadnień do rozwiązania i będziesz pierwszą linią ich rozwiązywania; zazwyczaj będziesz też decydował(a) o podejściu do zagadnień.
  • Komunikatywność – ponieważ będziesz pracował(a) w zespole, kluczowa jest umiejętność jasnego i rzeczowego wyrażania swoich myśli, potrzeb.
  • Ciekawość – jeśli czegoś nie rozumiesz w zadaniu, albo zlecony element nie pasuje do reszty układanki, to dobrze będzie jeśli zapytasz o szczegóły i intencje.
  • Kreatywność – cenimy w ludziach ich zaangażowanie w realizację zadań i umiejętność spojrzenia na zagadnienie z różnych perspektyw, w tym z perspektywy Klienta.

Szacunkowy podział czasu:

Zostanie oceniony w trakcie procesu rekrutacji w zależności od kwalifikacji kandydata.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B.
  • Praca w siedzibie firmy.
  • Pakiet socjalny (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe).
  • Nowoczesne biuro i zaplecze techniczne.
  • Możliwość rozwoju zawodowego, współpracę w doświadczonym zespole, który chętnie dzieli się wiedzą.
Aplikuj

Aplikując na opublikowaną przez nas ofertę pracy wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z następującą klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez INVENTIA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Poleczki 23, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko Elektronik – pracownik produkcji i serwisu.”

Przewidywane kategorie odbiorców danych to: pracownicy działu HR oraz kadra kierownicza INVENTIA Sp. z o.o. decydująca o zatrudnieniu.

Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym udział w rekrutacji.

Administratorem danych osobowych w ramach procesu rekrutacji jest spółka INVENTIA Sp. z o.o., ul. Poleczki 23, 02-822 Warszawa, zwana dalej Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania danych osobowych, kontakt ze Specjalistą ds. ochrony danych osobowych – e-mail: abi@inventia.pl lub listownie na adres siedziby Spółki.

Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu postępowania rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych dalej zwane RODO).

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 lata od ich uzyskania lub do wycofania zgody.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji.

Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO oraz prawo do przenoszenia danych. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu.”