Kariera

Inventia jest światowym dostawcą opartych na technologiach mobilnych (2G/3G/LTE, LTE Cat. M1, NB-IoT) i GPS/GNSS urządzeń telemetrycznych i lokalizacyjnych (moduły RTU, telesterowniki PLC, bramy komunikacyjne, rejestratory, rozwiązania bateryjne). Nasze referencje to ponad 170 000 modułów pracujących w 67 krajach świata. Inventia oferuje otwarte i skalowalne systemy, bazujące na sprawdzonych standardach przemysłowych, przyjazne narzędzia konfiguracyjne i integracyjne, zapewniające łatwe połączenie z posiadanymi przez użytkownika systemami SCADA, relacyjnymi bazami danych oraz systemami zarządzania i analizy danych. Rozwiązania Inventii to także elementy i systemy Przemysłowego Internetu Rzeczy (IIoT) oraz interaktywny system wizualizacji i raportowania w technologii chmury, z dostępem z poziomu urządzeń mobilnych.

Benefity

Prywatna opieka medyczna

opieka-medyczna

Ubezpieczenia grupowe

ubezpieczenie-grupowe

Karta MultiSport

karta-multisport

Wyjazdy integracyjne

wyjazdy-integracyjne

Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne

szkolenia

Praca w prężnym zespole

praca-w-zespole

Wysoka kultura organizacyjna

kultura-organizacyjna

Międzynarodowe środowisko pracy

miedzynarodowe-srodowisko-2

Obecnie poszukujemy

Kierownik Działu Obsługi Klienta (K/M)

Czytaj

Business Development Manager

Czytaj

Dołącz do naszego Zespołu!

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, prowadzimy obecnie nabór na stanowisko:

Kierownik Działu Obsługi Klienta (K/M) 

 

Opis stanowiska:

Poszukujemy Kandydatów z pozytywnym nastawieniem, samodzielnej, proaktywnej i świetnie zorganizowanej, która potrafi zarządzać zespołem oraz procesami end-to-end. 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:

  • koordynację bieżącej pracy Działu Obsługi Klienta oraz dbałość o wysoką jakość, terminowość i powtarzalność realizowanych procesów,
  • nadzór, wdrażanie, realizację i aktualizację procesów operacyjnych,
  • rozwój stosowanych narzędzi, procedur i standardów obsługi – podejście proaktywne jest dla nas kluczowe,
  • wdrażanie, realizację i monitorowanie KPI działu, analizę efektywności procesów oraz rekomendowanie i wdrażanie usprawnień,
  • współpracę z innymi działami w celu zapewnienia efektywności procesów obsługi Klienta,
  • uczestnictwo w tworzeniu umów handlowych, ich analizie oraz monitorowaniu terminów i kosztów wynikających z obowiązujących kontraktów.

Kwalifikacje wymagane:

  1. Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem w obszarze obsługi Klienta (preferowane B2B).
  2. Wysoko rozwinięte umiejętności organizacji pracy i zarządzania podwładnymi.
  3. Umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientami i współpracownikami, komunikacja w mowie i piśmie na wysokim poziomie.
  4. Zdolności analityczne i doświadczenie w pracy na liczbach (raporty, KPI, billing).
  5. Doświadczenie z umowami (zarządzanie, opiniowanie, przygotowywanie aneksów).
  6. Znajomość języka polskiego na poziomie C2 oraz języka angielskiego na poziomie min. B2/C1 – weryfikowana podczas rozmowy.
  7. Doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP/CRM.

Kwalifikacje mile widziane:

  1. Doświadczenie w branży IT/telekomunikacja/producent dóbr.
  2. Doświadczenie w rozliczaniu umów typu SLA.

Kompetencje:

  1. Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu, odpowiedzialność, rzetelność.
  2. Komunikatywność – jasne formułowanie oczekiwań, motywowanie i rozliczanie zespołu.
  3. Samodzielność i logiczne myślenie – podejmowanie decyzji i wdrażanie działań naprawczych.
  4. Kreatywność i proaktywność – umiejętność proponowania usprawnień i nowych rozwiązań.

Oferujemy:

  • Prosty proces rekrutacyjny: max. 2 spotkania, jasna informacja zwrotna.
  • Elastyczne godziny pracy (start 7:00–9:00).
  • Prywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczenia grupowego, kartę sportową oraz miejsce parkingowe.
  • Pracę stacjonarną w siedzibie firmy na Ursynowie.
  • Zatrudnienie na umowę o pracę.

W aplikacji prosimy o wskazanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto.

Aplikuj

Aplikując na opublikowaną przez nas ofertę pracy wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z następującą klauzulą:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez INVENTIA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Poleczki 23, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko Kierownik Działu Obsługi Klienta (K/M)”

Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym udział w rekrutacji.

Administratorem danych osobowych w ramach procesu rekrutacji jest spółka INVENTIA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Poleczki 23, 02-822 Warszawa, zwana dalej Administratorem. Administrator prowadzi operacje przetwarzania danych osobowych, kontakt ze Specjalistą ds. ochrony danych osobowych – e-mail: abi@inventia.pl lub listownie na adres siedziby Spółki.

Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu postępowania rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz ewentualnie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez INVENTIA Sp. z o.o. rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W tym celu INVENTIA Sp. z o.o. będzie przetwarzać dane osobowe kandydata w oparciu o prawnie uzasadniony interes INVENTIA Sp. z o.o., polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 lata od daty zakończenia procesu rekrutacji.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia (w zakresie w jakim przetwarzanie nie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji.

Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO oraz prawo do przenoszenia danych. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu.

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, prowadzimy obecnie nabór na stanowisko:

Business Development Manager

 

Opis stanowiska:

Poszukujemy Kandydatów z pozytywnym nastawieniem, o ugruntowanej wiedzy i doświadczeniu sprzedażowym, popartymi uzyskiwanymi wynikami, nastawionych na realizację celów i ciągłe doskonalenie. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:

  • rozwój sprzedaży poszczególnych linii produktowych,
  • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów z wykorzystaniem tradycyjnych i nowych kanałów komunikacji,
  • budowanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientami,
  • wyszukiwanie nowych obszarów działań (zastosowań dla produktów) i szans sprzedażowych,
  • realizację wyznaczonych KPI,
  • prowadzenie na bieżąco analizy rynku, konkurencji,
  • negocjacje handlowe,
  • analizę i opiniowanie umów handlowych,
  • udział w targach i spotkaniach branżowych,
  • współpracę z innymi działami.

Kandydatom, których najmocniejszą umiejętnością jest zdolność prezentacji przyczyn i tłumaczenia braku wyników sprzedażowych, a także tym, których strategia sprzedażowa polega na „agresywnym wyczekiwaniu na telefon od Klienta” – dziękujemy 🙂

Kwalifikacje wymagane:

  1. Umiejętność sprzedaży produktów technologicznych do firm.
  2. Umiejętność wyszukiwania, kwalifikowania i oceny potencjału nowych Klientów.
  3. Umiejętność prezentacji korzyści rozwiązania/produktu.
  4. Bardzo dobra znajomość handlowa jednej lub więcej branż technologicznych typu utilities.
  5. Minimum 4 lata udokumentowanego doświadczenia na podobnym stanowisku.
  6. Aktywne prawo jazdy kat. „B”, doświadczenie w prowadzeniu pojazdów.
  7. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie – poziom B2/C1 jest wymagany i będzie weryfikowany na rozmowie rekrutacyjnej.

Kwalifikacje mile widziane:

  1. Doświadczenie w pozyskiwaniu Klientów typu integrator/ dystrybutor/ OEM.
  2. Doświadczenie w eksporcie na min. jeden region świata poza UE.
  3. Doświadczenie w pracy z systemem CRM w oparciu o wskaźniki KPI.

Kompetencje:

  1. Doskonała organizacja pracy własnej – umiejętność samodzielnego działania w celu realizacji KPI, zadaniowość, rzetelność, to absolutne minimum.
  2. Komunikatywność – ponieważ będziesz pracował(a) z Klientami oraz w Zespole, kluczowa jest umiejętność jasnego i rzeczowego wyrażania swoich myśli, niezależnie od poziomu organizacyjnego.
  3. Zdolność do samodzielnego i logicznego myślenia – będziesz pracował(a) na samodzielnym stanowisku, więc kluczowe jest zaangażowanie i umiejętność wyciągania wniosków oraz wdrażanych za nimi działań.
  4. Cierpliwość – jeśli czegoś nie rozumiesz w zadaniu, albo zlecony element nie pasuje do reszty układanki, to dobrze będzie, jeśli zapytasz o szczegóły i intencje.

Uwaga: prosimy o wskazanie w aplikacji oczekiwanego wynagrodzenia brutto dla UoP i/lub netto dla B2B.

Oferujemy:

  • Elastyczne godziny pracy (startujemy 7:00 – 9:00),
  • Prywatna opieka medyczna (UoP),
  • Karta sportowa.
  • Miejsce pracy: w siedzibie firmy Warszawa-Ursynów, delegacje do Klientów.
  • Forma zatrudnienia: UoP lub B2B.
Aplikuj

Aplikując na opublikowaną przez nas ofertę pracy wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z następującą klauzulą:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez INVENTIA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Poleczki 23, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko Business Development Manager 

Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym udział w rekrutacji.

Administratorem danych osobowych w ramach procesu rekrutacji jest spółka INVENTIA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Poleczki 23, 02-822 Warszawa, zwana dalej Administratorem. Administrator prowadzi operacje przetwarzania danych osobowych, kontakt ze Specjalistą ds. ochrony danych osobowych – e-mail: abi@inventia.pl lub listownie na adres siedziby Spółki.

Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu postępowania rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz ewentualnie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez INVENTIA Sp. z o.o. rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W tym celu INVENTIA Sp. z o.o. będzie przetwarzać dane osobowe kandydata w oparciu o prawnie uzasadniony interes INVENTIA Sp. z o.o., polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 lata od daty zakończenia procesu rekrutacji.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia (w zakresie w jakim przetwarzanie nie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji.

Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO oraz prawo do przenoszenia danych. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu.